tiistai 3. kesäkuuta 2014

Summeri

Heipähei vaan!
Nyt se sitten tuli, pitkään odotettu kesä ja sen mukana LOMA. Lauantainahan tämä ihanuus virallisesti alkoi.
Mun kesäloma on lähti oikein kivasti käyntiin. Todistuksen keskiarvo oli 7.75, mikä on kyllä mun mielestä oikeesti hyvin multa ja oon totisesti ylpee itestäni. Tällä viikolla alkoi sitten päivärippikoulu. Jokseenkin aika ärsyttävää istua sisällä lukemassa ja kuuntelemassa juttuja Jumalasta, kun ulkona on niiiiiiin hieno ilma. No pitää vaan pinnistellä.


Maanantaina mä kauhistuin kun vilkaisin kalenteriani.
ENÄÄ VIIKKO KONFIRMAATIOON!!!
ENÄÄ KAKS VIIKKOA JUHANNUKSEEN!!
JA ENÄÄ KOLME VIIKKOA MEIDÄN ENSI-ILTAAN!!!
Mihin on aika hävinnyt? Äskenhän satoi vielä lunta ja elettiin helmikuuta.
Äsken mainitsin ensi-illan. Joo, elikkäs tänä kesänä Pielavesi-Teatterissa nähdään viime kesältä tuttu klassikkomusikaali Viulunsoittaja katolla. Ensi-ilta tosiaan on viikko juhannuksen jälkeen. Ja minä esitän jälleen venäläistä sotilasta, Fedkaa. Viime kesä meni kokonaan teatterilla venäläisen sotilaan sarkapuvussa lavalla pomppiessa. Ja tää kesä ei tuu olemaan juurikaan erilainen. Rippikoulu, teatteri ja kesätyöt. Rippikoulu menee sujuvasti tässä kesän alussa ja kesätyöt on heinäkuussa. Heinäkuun lopulla meillä on pieni tauko esityksistä ja siinä välissä kerkeää hyvin kesätöihin. Mä hain kesätöitä Pielaveden S-marketista ja YLLÄTYS, mä sain sen paikan.
Lauri

Mitä kesäsuunnitelmia teillä on ja haitteko te jonnekkin kesätöihin ja jos haitte, niin minne ja saitteko paikan? 


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti